اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

یک 22 بهمن خوزستانی به یاد قاسم سلیمانی+فیلم و تصاویر

22 بهمن ماه امسال مصادف با چهلمین روز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است و مردم بصیر خوزستان در راهپیمایی با دردست داشتن تصاویر سپهبد شهید سلیمانی و سردادن شعار بر حمایت و ادامه راه و مکتب حاج قاسم سلیمانی تاکید کردند.

یک 22 بهمن خوزستانی به یاد قاسم سلیمانی+فیلم و تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، 22 بهمن ماه امسال مصادف با چهلمین روز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است و مردم بصیر خوزستان در راهپیمایی با دردست داشتن تصاویر سپهبد شهید سلیمانی و سردادن شعار بر حمایت و ادامه راه و مکتب حاج قاسم سلیمانی تاکید کردند.

مردم خوزستان یک باردیگر بیعت و میثاق خود را با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) ، شهدا و مقام رهبری اعلام کردند و با حضور باشکوه خود فرا رسیدن چهلمین بهار انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

جامعه ورزشی خوزستان در ساعات ابتدایی صبح امروز در ورزشگاه تختی اهواز تجمع کردند و سیدمحمد حسینی قهرمان کونگ فو کشور و جمال مقدم رکورددار روپایی به حرکات نمایشی پرداختند سپس با در دست داشتن پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران به محل برگزاری این روز حماسی در میدان شهدا حرکت کردند.

آیت الله عباس کعبی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان در سخنرانی پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در اهواز، اظهار کرد: اراده الهی بر این شد تا ملت ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب بر فرعون بزرگ قرن ۲۰ پیروز شدند تا امروز ۴۱ سال اقتدار، مقاومت و حماسه سازی را جشن بگیریم.

وی با بیان اینکه پیام ملت ایران و خوزستانی‌ها در این روز این است که باید قوی شویم، افزود: همانظور که مقام معظم رهبری گفتند اگر قوی شویم هم مشکلات امروز کشور حل می‌شود و هم از جنگ جلوگیری خواهد کرد.

وی عنوان کرد: ملت ایران از جهت ضعف مدیریت در برخی مسوولان اجرایی و ایجاد تردیدهای راهبردی از جمله طرح بحث مذاکره در اوج مقاومت و همچنین وجود فقر، فساد و تبعیض، شدیدا گله‌مند است اما همچنان به آرمان‌های انقلاب پایبند است.

 

 

خانواده شهدای مدافع حرم و شهدای هشت سال دفاع مقدس مانند هر سال در این مراسم پرشور شرکت کردند و نشان دادند در مسیر شهدای خود قدم برمی‌دارند.

 

اقوام دلاور خوزستان امروز بار دیگر با شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با لباس‌های سنتی خود جلوه‌ای از زیبایی و حماسه خلق کرده‌اند و دانش‌آموزان مدرسه امام حسین(ع) شوش دانیال نیز با پوشش خود رنگین‌کمان اقوام را به نمایش گذاشتند.

 

داوطلبان باید خدمت بی‌منت را سرلوحه خود قرار دهند

مردم ولایت‌مدار دزفول امسال نیز امسال نیز به رسم هرساله در آستان متبرک حضرت سبزقبا(ع) اجتماع کردند و پس از سخنرانی امام جمعه دزفول با شعار «ما همه باهم هستیم پشت ولایت هستیم» و «مرگ بر آمریکا» تا گلزار شهدای دزفول به راه خود ادامه دادند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی امام جمعه دزفول در این مراسم با اشاره به اهمیت حضور مردم پای صندوق‌های رای، اظهار کرد: داوطلبان انتخابات مجلس از ایجاد تفرقه و دوقطبی در جامعه خودداری کنند زیرا برتری به قومیت، جناح، قدرت و ثروت نیست بلکه به تقوا است.

وی افزود: داوطلبان نباید برای رسیدن به مجلس هرکاری انجام دهند و با دروغ و وعده‌های نادرست مردم را ناامید و دلسرد کنند بلکه باید خدمت بی‌منت را سرلوحه خود قرار دهند.

امام جمعه دزفول با اشاره به لزوم انتخاب نماینده مؤمن، شجاع، انقلابی و کارآمد، عنوان کرد: بری افراد در تلاش هستند که مردم را ناامید کنند و از چهره‌های انقلابی دور کنند بنابراین مردم باید نسبت به فتنه‌های فضای مجازی و شایعات مراقبت کنند.

قاضی دزفولی با اشاره به حضور باصلابت مردم دزفول در راهپیمایی، عنوان کرد: ۲۲ بهمن را روز نجات بشریت از طاغوت است و مردم در 41 سال گذشته با مقاومت در برابر فتنه‌های دشمن ایستادگی کردند.

وی با بیان این‌که شهید سلیمانی یک ملت است، گفت: اربعین شهید سلیمانی با 22 بهمن مصادف شد و دشمن در تلاش بود که حضور مردم را کمرنگ کند اما بار دیگر شکست خورد.

 

مردم انقلابی آبادان و عشایر عرب‌زبان بامشت‌های گره‌کرده درحالی‌که شعار «الموت الاسرائیل»، «الموت الامریکا» و « مقاومت راه سلیمانی است مذاکره راه پشیمانی است» از خیابان یک احمدآباد به سمت مصلی نمازجمعه حرکت کردند.

حضور مردم باعث ناکامی دشمن است

مردم اندیمشک نیز در هوای سرد زمستان در کنار خانواده‌های خود در راهپیمایی شرکت کردند و از میدان راه آهن تا مصلی این شهر شعارهای ضد استکباری سر دادند.

بهمن شهریاری معاون سپاه حضرت ولی عصر خوزستان در این مراسم با بیان این‌که حضور مردم باعث ناکامی دشمن است، اظهار کرد: در طولیان گذشته شهدای بسیاری برای حفاظت از ارزش‌های انقلاب تقدیم شده است و شهید سلیمانی و دیگر شهدا در قلب مردم جایدارند.

وی افزود: ملت ایران ثابت ردند که در هر زمانی از ارزش‌های انقلاب حفاظت می‌کنند و انقلاب اسلامی به زمان خاصی اختصاص ندارد.

 

انقلاب اسلامی یک پدیده استثنائی در دوران معاصر است

مردم شهیدپرور گتوند نیز از مصلی امام خمینی(ره) تا گلزار شهدا با مشت‌های گره زده شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند و تصاویر شهید سلیمانی را دست داشتند.

آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده امام جمعه موقت اهواز در این مراسم، اظهار کرد: مکتبی بودن و اعتقادی بودن از مهم‌ترین ویژگی‌های انقلاب است  انقلاب اسلامی ایران یک پدیده استثنائی در دوران معاصر است.

وی افزود: مردم ایران به واسطه اعتقاداتی که داشتند در هیچ برهه‌ای حاضر نشدند زیر سلطه بیگانه و دیکتاتوری بروند.

امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: مردمی بودن دومین ویژگی انقلاب است و انقلاب اسلامی نیز با اتکا به مردم به پیروزی رسید.

وی گفت: امروز نیز مردم با پایه‌های اعتقادی که دارند اجازه نخواهند داد که آرمان‌های انقلاب به فراموشی سپرده شود.

مردم انقلابی خرمشهر با پلاکاردهای شعار ضداستکباری در دست مسیر راهپیمایی را طی کردند و یاد و خاطره شهید سلیمانی را بزرگ داشتند.

حجت‌الاسلام محمد جواد عادلپور امام جمعه خرمشهر امروز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: ۲۲ بهمن‌ماه یوم‌الله است و نباید آن را به فراموشی سپرد، اگر از اهمیت این روز الهی غافل باشیم، کفران نعمت پدید می‌آید.

وی افزود: دشمنان دنبال این هستند که این روز و دستاوردهای بیشمار مادی و معنوی این انقلاب را به فراموشی بسپارند.

امام جمعه خرمشهر گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، سرنوشت به دست مردم است و خودم مردم بر مردم حاکم هستند، این یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول